"A Walt Disney Company összesen 4,05 milliárd dollárért megvásárolta a Lucasfilm Ltd. jogait."


Ha valaki megkérdezte tőlem, hogy van-e olyan film trilógia, sorozat vagy éppen egy komplett világ, amiért rajongok, akkor a Star Wars nekem soha nem jutott az eszembe. Rájöttem, hogy ennek az az oka, hogy számomra a világ legtermészetesebb dolga, hogy a Star Wars széria az alapműveltség része, és hogy mindenki szereti. Soha nem tartottam magam rajongónak, de mikor a Disney-Lucasfilm hallatán elgondolkodtam ezen a dolgon, rájöttem, hogy én valójában mindig is az voltam, csak mivel ez a fanság már kiskoromban kialakult, így igazából észre se vettem, hogy mennyire imádom ezt a filmet. Nekem a hat filmből maximum a másodikra mondom azt, hogy gyengébbre sikerült, viszont az összes többit azonos szinten szeretem. Emellett a rajzfilmeket is láttam, a szekrényemen a játékfigurák mellett az Ezeréves Sólyom maketje is helyett foglal. Kivétel nélkül, az összes Star Wars videójátékkal is játszottam, szóval tényleg meghatározó szerepet töltött be a Jedik és Sithek harca gyerekkoromban, s a jelenben. Legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna, hogy valaha készülni fog egy újabb Star Wars film, "VII" jelzéssel.

A Lucasfilm a Star Wars szériának köszönhetően az évek során több, mint 40, azaz negyven milliárd dollárt kaszált. Ennek fényében, az a 4 milliárd dollár, amiért cserébe Lucas bácsi megvált a Lucasfilm jogaitól, nevetségesen alacsony összegnek mondható.
Egy évvel azután, hogy befejeződtek a tárgyalások a két fél között, jött a hír, hogy a Disney 2015-ben akár már az új Star Wars filmet is elhozhatja nekünk. Ezután egyre több olyan kép jelent meg a neten, amik a Disney-t igyekeztek "kiparodizálni" azzal, hogy Mickey egeret, vagy Hófehérkét photoshoppolták oda egy-egy ominózus Star Wars jelenethez. Ezzel semmi gond nem lenne, először még vicces is, de vannak olyanok, akik komolyan attól félnek, hogy a Disney ilyesmit fog csinálni a Csillagok Háborúja szériával.  Azt azonban rengetegen elfelejtik, hogy a Disney-nél vannak a Pixar és Marvel jogai is, a két cég pedig sikeresebb, mint valaha. A Disney maga a minőség, és teljesen biztos vagyok abban, hogy kellő tisztelettel fognak bánni e legendás filmmel. A vérbeli rajongók is megnyugodhatnak, ugyanis a Lucasfilm stábjának jelentős része továbbra is részt fog venni a munkálatokban, ahogy George Lucas maga is, mint kreatív tanácsadó.

A döntés okai George Lucas szájából.

Bevallom, eleinte én is megijedtem egy kicsit a hírtől, de miután átgondoltam az egészet, mostmár viszonylag nagy reményekkel állok a Disney és a Lucasfilm új produkciója előtt, ugyanis egy ilyen hatalmas fantasy világnak nem szabad elvesznie!

Az erő legyen a Disney-vel és minden Star Wars rajongóval!

Török Tamás

A bejegyzés trackback címe:

https://film-mania.blog.hu/api/trackback/id/tr974897571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása