Nem régiben történt, hogy elektronikus postaládámban egy olyan üzenet landolt, ami egyszerre lepett meg s töltött el boldogsággal. Ugyanis a FilmMagazin.web4.hu szerkesztője felkért arra, hogy esetleg náluk is publikálhatnánk. A FilmMagazin egy havonta megjelenő internetes újság, ami szerény véleményem szerint hihetetlen ütős. Annnak ellenére, hogy Ők amatőrnek vallják magukat, meglehetősen profik mind a cikkek, mind a körítés. Ezért is éreztem úgy, hogy talán nekem ez még túl magas szint lenne. Azonban végül arra a döntésre jutottam, hogy hülyeség lenne elszalasztani egy ilyen lehetőséget, így hát már meg is írtam első cikkemet a magazinba, ami ha minden jól megy, hamarosan látható is lesz náluk. (Annyit elárulok, hogy egy filmklasszikusról van szó.) Szóval ezúton is szeretném megköszönni a felkérést, és remélem, hogy a jövőben is folytatódni fognak a közös "munkák". :)

Szerk.: Olvasható a szám! :) http://issuu.com/alien0401/docs/2012okt_ber, az én részem a 34. oldaltól kezdődik. Jó szórakozást!

Török Tamás

A bejegyzés trackback címe:

https://film-mania.blog.hu/api/trackback/id/tr664833496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása