Nos, túl vagyok életem első tömény 12 órás (na jó, egy kicsit kevesebb) mozizásán a Corvin mozi jóvoltából, és nyugodtan kijelenthetem, hogy egy felejthetetlen élmény volt. Persze, ez inkább a társaság érdeme volt, de volt az egésznek egy leírhatatlan hangulata, és nagyon kellemes volt látni, hogy jóformán teltház volt. De tényleg. Minden filmen zsúfolásig megteltek a termek, voltak olyanok, akik a földön ülve tekintették meg az éppen vászonra kerülő filmet, priceless. Azonban valami alaposan bántotta a szemem -szó szerint-, mégpedig az, hogy a vetítési fényerő szerintem alaposan elvolt szúrva, plusz még egy kis kontraszt is bőven elfért volna... meg lehetett szokni, de azért szerintem ez elég amatőr hiba volt. Ennek ellenére csak dícsérni tudom a szervezést, szinte borítékolható, hogy jövőre is ott leszek(ünk).

Most pedig jöjjenek a hosszú éjszaka alatt megtekintett új filmekről a rövid véleménykifejtéseim.

 

A Bosszúállók (The Avengers)

Nálam az már régen rossz, ha valami körül óriási a hype. Ugyanis ilyenkor jóformán csak csalódni lehet valamiben, és ez most is így történt, annak ellenére, hogy semmit nem vártam a szuperhős-felvonulástól.
Én tényleg nem értem, hogy miért ilyen nagy szám ez a film, ugyanis abszolút nem nyújt semmi újat és maradandót, az én véleményem szerint. A karakterek bemutatása, felvezetése még úgy-ahogy jó volt, de a történetet egy óvodás is kitalálhatta volna, bár ez nem feltétlenül a film hibája. Látvány meg kb. az utolsó 30 percben volt, oszt' annyi. Az a legdurvább az egészben, hogy összesen 2, vagy jó esetben 3 jelenet maradt meg bennem, és azok is Hulk -vagy a köré épített- poénjai voltak. A film ettől függetlenül nem rossz, de az ilyen színtű felhajtás teljeséggel felfoghatatlan körülötte. Ja, és a Corvinos 3D egyszerűen szar rossz volt. Egy gyenge 7-es, a 10-ből.

A Diktátor (The Dictator)

Sacha Baron Cohen. Tömény baromság. Hülyeség a köbön. De vártam! És joggal, ugyanis a Diktátor messze a legjobb film volt az est alatt, és szerintem az elmúlt évek egyik legüdítőbb vígjátéka is egyben. Igazából mást nem is lehet nagyon mondani, mert ha valaki röhögni akar, és a malac poénok sem tántorítják el ettől, akkor annak "A Diktátor" kötelező darab. A 911-es jelenet meg olyan színtű zsenialitásról és öniróniáról tett tanúbizonyságot, ami megérdemel innnen is egy hatalmas pacsit. Egy nagyon Aladeen 8-as!

A biztonság záloga (Safe)

Sajnos az első fél óráról lemaradtunk az időbeosztás miatt, ezért nem tudok teljesértékű véleményt alkotni a filmről. Jason Statham hozta a szokásos szerepét, a kellő akció meg volt, próbáltak valami történetszerűséget is keríteni az események köré, valami hiper-szuper memóriájú kislánnyal -aki egyébként szerintem magasan a film legjobb pontja volt, irdatlanul tehetséges-, viszont a próbálkozások ellenére egy teljesen kihagyható alkotás, mondjuk a Statham fanoknak ajánlott. 6/10

A kopasz osztag (21 Jump Street)

Az est másik vígjátéka, ami sajnos az erős kezdés ellenére, egy nagyon sablonos, és felejthető filmmé "teljesedett" ki. A történet egész jól indult, viszont a film végére számomra teljesen érdektelenné vált, és ez magáról a filmről is elmondható, bár azért voltak ütős poénok. A színészi játék viszont elérte, hogy ne keserű szájízzel távozzunk a teremből. Egy jóindulató 7-es.

Török Tamás

 

A bejegyzés trackback címe:

https://film-mania.blog.hu/api/trackback/id/tr154546425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.05.25. 23:26:53

A négyből hármat (Bosszúállók, Diktátor, Jump Street) én is moziban láttam. A három közül valóban a diktátor a legjobb, de nálam a marvel orgia se maradt le sokkal. Látványos és szórakoztató. Volt benne faszság bőven, de megérte megnézni mert ilyen egy igazi látványmozi.

Blade468 · http://film-mania.blog.hu/ 2012.05.26. 00:32:41

@Mick Kramer: Hát lehet, de a látvány totál elvolt szúrva. A 3D pocsék volt, és a világítás is... szóval... :/
süti beállítások módosítása