Blade468 2012.01.03. 19:24

Bemutatkozás

 Üdvözlök Mindenkit!

Először is szeretnék pár dolgot elmondani a blogon található tartalomról, már ami a jövőt illeti.

Ahogy a blog bemutatkozó szövegében is említettem, itt tényleg 20 éves filmektől kezdve a mai slágerekig bármi lehet, de én inkább igyekszem a kevésbé népszerű alkotásokat értékelni.
Általában heti egyszer sikerül eljutnom moziba, szóval hétvége fele várhatóak az aktuális, moziban vetített filmekről beszámolók.

Azt még nem mondtam el, hogy valójában milyen célből is hoztam létre a blogot. Többek között az írás-készségemet akarom fejleszteni, ugyanis ezen (vagy hasonló) pályán akarok elindulni. Másodszor pedig imádom a filmeket, és gondolkoztam, hogy mi lenne a legjobb módszer egy filmes napló vezetéséhez, végül arra jutottam, hogy egy blog megfelelő lenne.

Persze, a blog beszámoló orientált lesz, de azért igyekszem néha-néha valami mással is feldobni azt. :)

A blog kinézetéről még nem döntöttem véglegesen, valószínűleg folyamatosan szerkesztés alatt fog állni, de számomra az áttekinthetőség a fő szempont.

Na, a "technikai" részen túl vagyunk, most egy kicsit az én filmek iránti kapcsolatomról beszélnék.
Még kis koromban (nem mintha, most olyan aggastány lennék :)) eleinte csak a TV-ben láttam filmeket, ugyanis nagyon ritkán jutottam el moziba, az akkori 3 havonta egy alkalom számomra ünnep volt. Ez most annyiban változott, hogy kb. 2 évvel ezelőtt jöttem rá, hogy egy film mennyivel is többet tud nyújtani, mint egy másfél órás kikapcsolódás, hogy jobban elkezdtem foglalkozni a témával. Még az is a segítségemre volt, hogy mostmár heti szinten jutok el moziba, ugyanis jóbarátaim személyében, már társaság is van. :)
Az viszont nem változott, hogy attól függetlenül hogy viszonylag gyakran jutok el moziba, még mindig ünnepnek számít nekem, és még mindig érzem a mozi varázsát, ami otthon ülve a TV előtt soha nem jönne el.

Arra gondoltam, hogy itt fogom részletesen leírni a kedvenc filmjeimet, műfajaimat indoklással együtt, de ennek inkább majd egy külön bejegyzést szeretnék szánni.

Köszönöm a figyelmet, nem sokára jelentkezek :)


Török Tamás

A bejegyzés trackback címe:

https://film-mania.blog.hu/api/trackback/id/tr863517305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása